Мета – створення умов для самореалізації дитини у
творчості, втілювання у мистецький роботі власних неповторних рис, своєї
індивідуальності та формування компетентностей особистості в процесі вивчення
оригамі.
Основні завдання полягають у
формуванні таких компетентностей:
пізнавальної: оволодіння знаннями про папір, його виробництво,види,
властивості, способи конструювання з паперу;
практичної: оволодіння способами та прийомами складання паперу,
формування практичних умінь і навичок виготовлення моделей оригамі;
творчої: набуття досвіду власної творчої діяльності, емоційний, фізичний та
інтелектуальний розвиток; задоволення потреб особистості у творчій
самореалізації;
соціальної: виховання культури праці, формування
дружніх стосунків; відчуття відповідальності, колективізму та
взаємодопомоги.
Структура програми та методичні рекомендації її реалізації
Гурток створюється для учнів молодшого
та середнього шкільного віку. На заняттях учні ознайомлюються з історією
винаходу паперу, його властивостями, основними етапами розвитку традиційного
оригамі в Японії. Вивчаються прості базові форми: «Трикутник», «Двері»,
«Будинок», «Повітряний змій», «Риба», «Млинчик», «Катамаран», «Подвійний
трикутник» та ін. і моделі на їхній основі. Шляхом застосування техніки оригамі
діти опановують елементарні геометричні поняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар